پديد آور :
لانگ ، سرژ
مترجم :
ترجمه محمد باقري
تولد/وفات :
1927
اطلاعات نشر :
فاطمي
سال نشر :
1374
يادداشت - جزئيات :
موضوع :
رياضيات - مقاله ها و خطابه ها
شناسه هاي افزوده :
پ باقري، محمد، مترجم , ع
شمارة كاتر :
ل 289 بر
عناوين ديگر :
,
عناوين ديگر - جزئيات :
ردة اصلي :
510
عنوان :
برخورد دانش آموزان با رياضيات
شماره ركورد :
322
شرح پديد آور :
نوشته سرژ لانگ ,
مشخصات ظاهري :
175 ص .: نمودار
لينک به اين مدرک :
http://lib1.kashanu.ac.ir//dL/search/default.aspx?Term=322&Field=0&DTC=4
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد