پديد آور :
كيم ، دبليو چان
مترجم :
ترجمه عليرضا پورممتاز
اطلاعات نشر :
تهران گروه پژوهشي صنعتي آريانا، آرياناقلم
فروست :
گروه پژوهشي صنعتي آريانا، آرياناقلم ؛ 61
يادداشت :
چاپ هفتم اين كتاب در سال 1401 و در 344 صفحه به چاپ رسيده، در اين مدرك موجود مي باشد.
موضوع :
بازاريابي - مديريت , تقسيم بازار , فراورده هاي جديد
شناسه هاي افزوده :
پ نويسنده موبورني ، رنه , پ مترجم پورممتاز، عليرضا , ع
عناوين ديگر :
بالاي عنوان : نسخه 2015 براي بازارهاي امروزي: استراتژي اقيانوس آبي ؛ چگونه فضاي بازاري بدون مدعي خلق كنيم كه در آن رقابت معنا ندارد
عنوان :
استراتژي اقيانوس آبي : چگونه فضاي بازاري بدون مدعي خلق كنيم كه در آن رقابت معنا ندارد
شرح پديد آور :
نويسندگان دبليو چان كيم ، رنه مابورنيا ,
عنوان به زبان ديگر :
Blue ocean strategy: How to create uncontested market space and make competition irrelevant