پديد آورنده :
مرامي حاجي آندي، علي
عنوان :
رابطه تحمل ابهام و عملكرد زبان آموزان انگليسي در آزمون هاي چند گزينه اي گرامر
عنوان به انگليسي :
Ambiguity Tolerance and EFL Learners’ Performance on Grammar Tests
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي :
آموزش زبان انگليسي
محل تحصيل :
دانشگاه كاشان، دانشكده ادبيات و زبان هاي خارجي
توصيفگر فارسي :
آزمون هاي چند گزينه اي جنسيت , تحمل ابهام گرامر
شناسه هاي افزوده :
استاد راهنما شمس، محمدرضا , استاد مشاور زارعي، عباس
شناسه هاي افزوده - جزئيات :
استاد راهنما :
محمدرضا شمس